pp zrob prezent bibliotece

Projektowanie przeżyć – zrób prezent bibliotece!

65,00zł

Wiedza powinna być dostępna dla wszystkich. Miejsce książki takiej jak ta jest w szkołach. Ale szkoły mają ograniczone środki, które w pierwszej kolejności przeznaczają na uzupełnianie braków. Dlatego je wspieramy – z Waszą pomocą.

Układ jest następujący: kupujesz egzemplarz książki i przekazujesz go wybranej szkole (lub dowolnej bibliotece publicznej), a my obniżamy cenę z 90 złotych do 65.

“Projektowanie przeżyć” zawiera materiał przygotowany z myślą o starszej młodzieży i dorosłych. Najbardziej przyda się w liceum, technikum lub na uczelni. Wspieramy również samodzielne biblioteki.

Nazwę szkoły lub biblioteki wpisz w komentarzu. Nie musisz znać dokładnego adresu – ogarniemy to. Ze względu na koszty wysyłki prosimy o wskazanie dokładnie jednego odbiorcy.

Kategoria:

Opis produktu

Dla kogo jest ta książka?

  • dla osób, które lubią gry komputerowe i chcą wiedzieć Jak To Działa
  • dla początkujących autorów gier, którzy chcą dowiedzieć się rzeczy, o których jeszcze nie wiedzą, że ich nie wiedzą
  • dla profesjonalistów, którzy chcą uzupełnić wiedzę specjalistyczną o znajomość pokrewnych zajęć
  • dla każdej osoby, która chce rozmawiać z innymi o grach, posługując się zbiorem ustalonych pojęć

Co zawiera?

  • nowatorski podział na trzy skale czasowe: pięć sekund, pięć minut i pięć godzin
  • w części pierwszej: przegląd ogólnych zagadnień związanych z budową gier, w tym wstęp do programowania
  • w części drugiej: wszystko, co chcesz wiedzieć o bodźcach, sterowaniu i podejmowaniu decyzji tu i teraz
  • w części trzeciej: najważniejsze wiadomości o projektowaniutakie jak: anatomia zachęty, struktura pętli rozgrywki i dynamika
  • w części czwartej: wiadomości o tym, co utrzymuje gracza przy grze na dłużej, czyli kompozycji, narracji i ekonomii
  • liczne przykłady oparte na trzech wymyślonych specjalnie w tym celu grach komputerowych
  • kilkadziesiąt ilustracji i wykresów
  • przystępny język, który nie zakłada, że „siedzisz w temacie”
  • spójną terminologię, dostosowaną do treści ksiązki, ale opartą na branżowym standardzie
  • 37 żyraf